Així volem que siguin les Glòries

Nosaltres també diem com ha de ser la plaça de les Glòries

16 | 12 | 2013

foto_jornades_sobre_Glories

Els proppassats dies 30 de setembre, 1 i 2 d’octubre, un grup de pares i mares de l’escola, en representació de les comissions d’Obres, Relacions Externes i Recerca i Innovació, vam participar en les jornades ciutadanes sobre la reforma de la plaça de les Glòries. En el decurs d’aquestes tres jornades, cadascuna amb una temàtica diferent al voltant del procés de remodelació d’aquest espai, vam aportar el nostre punt de vista com a Escola dels Encants.

Hi vam exposar propostes concretes per fer que aquesta remodelació representi una oportunitat per millorar significativament l’entorn de l’edifici definitiu de l’escola, que com sabeu s’ha d’inaugurar el setembre del 2015, d’acord amb les previsions incials. Aquestes propostes surten d’un procés de debat que prèviament havíem fet des de la comissió d’Obres i des la direcció de l’escola, i formen part d’un document que teniu en un arxiu adjunt i que han rebut els deu equips finalistes que participen en el concurs internacional convocat per l’Ajuntament de Barcelona per al disseny de la plaça de les Glòries.

Propostes per al disseny de Glories