Acollida Jornada Intensiva de Juny

05 | 05 | 2017

Durant els dies de jornada intensiva, Kampi Ki Pugui us proposa una varietat d'activitats que es duran a terme en diferents espais de l'escola.

Aquestes activitats es faran del dia 6 al 21 de juny i de 15:00h a 16:00h i van destinades als infants que s'han de quedar a l'escola fins les 16:00h.

Proposta d’activitats

• Psicomotricitat (sala de psicomotricitat)
  • Jocs cooperatius i jocs del món (pista)
  • Tallers (menjador)
  • Jardí (jardí)

Aquestes activitats romandran obertes tots els dies i els infants podran decidir on anar.

Recollida dels infants

La recollida dels infants es farà en dos espais diferents:

• Comunitat dels petits: al menjador
  • Comunitats dels mitjans i grans: al jardí

Si heu de recolliu al vostre fill/a abans de les 16:00h, heu d’avisar als acompanyants.

Preus

Els preus són els següents:

• Tots els díes (6-21 de juny): 36€
  • Dia esporàdic: 4€

Procés d’inscripció:

Per tal de formalitzar la inscripció al servei d’acollida de la jornada intensiva haureu d’apuntar-vos al següent Doodle i fer el pagament de l'import corresponent al número de compte que apareix al Doodle. Teniu temps fins al dimecres 31 de maig. Després d'aquesta data no admetrem més inscripcions per raons organitzatives i de ràtios. Per acollides puntuals podeu avisar el dia anterior.