Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 2006

Necessitem contractar una persona

30 | 06 | 2015

L’AFA de Escola dels Encants necessita contractar els serveis d’una persona per a la realització de tasques de gestió administrativa i comptable.

La persona contractada tractarà dades confidencials i la seva feina serà, ocasionalment, delicada pel que fa a relacions personals. Per aquesta raó, no preveiem incorporar cap integrant d'una familia de l’escola.

En aquest pdf hi ha els requisits. Els curriculums s'han de fer arribar al correu de l'AFA (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

Es rebran els cv fins al 15 de juliol i després contactarem amb les persones que compleixin els requisits i farem entrevistes. La incorporació es preveu pel 14 de setembre.