Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: [ROOT]/images/E_20121114-vaga14N

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/E_20121114-vaga14N

Vaga del 14N

Infants, famílies i mestres fan vaga el 14N

14 | 11 | 2012

14n_vag

Un bon grapat de famílies, els seus infants i mestres han participat activament en la jornada de vaga general del 14 de novembre, i han aprofitat per denunciar les retallades que està patint l’escola pública i l’endarreriment en la construcció de l’edifici definitiu de l’Escola dels Encants. Després d’elaborar la pancarta, infants, famílies i mestres s’han dirigit fins a la plaça Gaudí per participar amb la resta d’escoles de la Dreta de l’Eixample en tot un seguit de tallers lúdico-reivindicatius. Ha tingut força èxit la cançó reivindicativa que deixa ben clar que "No volem ser escola de tercera, no volem ser un camp de barracons. Volem, volem, volem, volem l’edifici, volem, volem, volem, Escola dels Encants". Finalment, tothom ha participat en una cercavila pels carrers Mallorca i Sardenya fins a la confluència amb Aragó i Diagonal, abans de tornar fins a la porta de l’escola. "Volem, volem, volem Escola dels Encants".

{gallery}E_20121114-vaga14N{/gallery}