Tanquem el curs 2011-12

Festa i reivindicació per tancar el curs 2011-12

29 | 06 | 2012

musics

La comunitat educativa de l’Escola dels Encants va celebrar el 16 de juny la festa de final de curs. En una escola ambientada amb motius marins, tothom va participar en diferents activitats. Aquest any, la novetat ha estat l’actuació d’un grup de pares i mares músics. A mig matí, es va fer una acció artístico-reivindicativa per denunciar la lentitud del procès de construcció de l’edifici definitiu del centre. Infants, famílies i mestres es van manifestar fins al solar on s’ha de construir l’escola, a la cantonada entre els carrers Consell de Cent i Cartagena, i van decorar la tanca que delimita la finca amb cintes de colors i un missatge clar, concís i contundent: #VolemEscoladelsEncants, que és també l’etiqueta que fa servir l’AMPA a twitter, on ha obert el perfil propi @AMPA_Encants.