Circ a les Feixes

Sortida de fi de curs al Circ a les Feixes

26 | 06 | 2012

circ

El dia 9 de juny va tenir lloc la sortida de fi de curs 2011-2012 amb les famílies de l’escola. El destí de la sortida per aquest any va ser ’El Circ a les Feixes’. La participació va ser força elevada: dos autobusos plens de gom a gom que van sortir de l’escola, a part de les famílies que hi van accedir pels seus propis mitjans.

’El Circ a les Feixes’ és una carpa plantada al bell mig d’una gran explanada a Copons, l’Alt Anoia. Al matí vam gaudir amb la representació Tastacirc dins la carpa. Tot i que el pes de l’espectacle el porta només una persona, el pallasso, l’espectacle va ser molt entretingut, ja que barreja molt d’humor, malabarismes i equilibris. Després de l’espectacle, dinar tipus pícnic en una zona molt ben habilitada per aquest fi.

I a la tarda, ens ho vam passar d’allò més bé amb el Taller de Circ que ens va permetre ser protagonistes del circ per un dia. Pares, mares i fills vam experimentar amb els estris propis del circ: trapezi, hola-hops gegants, monocicles i rodetes, catifes voladores, xanques de mà, maroma, plats xinesos, disfresses, ...

A mitja tarda va arribar el moment de l’acomiadament i la tornada cap a Barcelona. La senació final, tret del cansament acumulat per tot el tràfec del dia, va ser molt positiva. Un dia ple d’activitats, rialles i bon enteniment. Quan repetim?

Més notícies Premi a l’AMPA »