Extraescolars escollides en sondeig

10 | 02 | 2011

Després de deixar dos mesos de temps perquè tothom poguès participar, ja hem fet el buidatge del sondeig que teníem penjat al web per saber quines activitats preferíem tots per als nostres infants per a l’hora d’acollida de la tarda. Durant aquest temps, s’han registrat 69 votacions. Les dues activitats més votades, i amb diferència, han estat les de piscina (23 vots) i activitats en família –dansa, ioga, massatge infantil…- (21 vots). Lluny d’aquestes han quedat les activitats en anglès (10), música (9) i iniciació al bàsquet (6). Amb aquests resultats, la comissió d’Extraescolars comença a treballar per poder programar en el futur les opcions preferides, és a dir, la piscina i les activitats en família. Us podeu posar en contacte amb la comissió a través de l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..