Manifestació

Mobilitzats per una escola pública i de qualitat

26 | 02 | 2013

foto2

Famílies i mestres de l’Escola dels Encants van participar el 23 de febrer en la manifestació que va recórrer el centre per Barcelona per denunciar la retallada de drets socials que s’està duent a terme amb el pretext de la crisi. Darrere de la pancarta que reivindica la construcció del nou edifici i una educació pública i de qualitat, es van sumar a la columna que va iniciar el seu recorregut als Jardinets de Gràcia. A la plaça Catalunya es van unir les altres dues columnes que havien sortit des d’altres punts de la ciutat per anar fins a la plaça Sant Jaume. Els manifestants van fer una defensa del sector públic (sanitat i educació principalment), i dels drets socials i laborals, a més de demanar el tancament dels centres d’internament per a estrangers i la prohibició de les pilotes de goma per part dels Mossos.