Junta, quota i canvi de càtering

L’assemblea de l’AMPA aprova la renovació de la junta, la quota per al proper curs i el canvi de l’empresa de càtering.

25 | 05 | 2011

Els socis de l’AMPA, reunits en assemblea el 25 de maig, van aprovar el canvi de l’empresa de càtering, el Reglament de Règim Intern de l’associació, la quota per al curs 2011-12 i la nova junta de l’entitat. En la primera part de l’assemblea, els socis van ser informats de les novetats al voltant de la construcció de l’edifici definitiu de l’escola. Es va decidir contactar amb els nous responsables d’Urbanisme i del Districte quan es constitueixi el nou ajuntament de Barcelona per instar-los a complir el termini acordat amb l’anterior equip de govern municipal, en el sentit que el consistori adquirirà el solar reservat per a l’edifici de l’escola a l’octubre, com a molt tard, per cedir-lo a la Generalitat. A la tardor, s’analitzaran les gestions fetes i es valorarà, si cal, algun tipus de protesta. Els socis també van compartir informació sobre les mobilitzacions que hi ha arreu per denunciar les retallades pressupostàries en l’àmbit de l’educació.

Per unanimitat, els socis van aprovar el Reglament de Règim Intern, un document encara obert i que serà ampliat en el futur, i que ara ja complementa els Estatuts per regular els aspectes més bàsics de la vida de l’associació. Entre d’altres, el document especifica el paper que han de jugar els diferents actors de l’entitat, i regula el procediment per repartir les subvencions o el procès per renovar la junta cada dos anys. A proposta d’un soci, en la propera ampliació es regularà també la manera de comunicar i refrendar les actes.

També de forma unànime, els associats van avalar el treball fet per les comissions, i el canvi de l’empresa que presta el servei de càtering. L’assemblea va aprovar la proposta plantejada per la comissió de menjador, en el sentit que fos la firma Natural Cuina qui és fes càrrec del servei a partir del setembre. Es firmarà un contracte per un any, amb el compromís de l’empresa de mantenir el preu actual. L’escola seguirà fent-se càrrec de la gestió directa servei i es contractarà una cuinera, que serà una mare/pare de l’escola.

En la mateixa assemblea, els socis van rebre informació sobre diferents vies que s’han obert per mirar de cercar finançament alternatiu per fer activitats concretes a l’escola. Es va aprovar mantenir la quota d’associat per al proper curs, que queda fixada en 50 euros. L’assemblea també va aprovar per unanimitat l’única proposta plantejada per a la renovació de càrrecs de la junta. El nou equip, amb la incorporació de quatre pares o mares d’infants que han entrat a l’escola l’últim curs, està format per Josep Maria Soro, Roger Sardà, Laia Suau, Marc Palau, Anna Gou, Roger Nierga, Montse Caballé, Mireia Porta, Alfred Santapau, Ivan Manero i Laura Cardús.