Jornada a Sant Benet de Bages

Les famílies de l’Escola dels Encants comparteixen experiències noves a Sant Benet de Bages

09 | 06 | 2011

Un bon grapat de famílies de l’escola van compartir una jornada excepcional el 28 de maig en la visita a la Fundació Alícia i el monestir de Sant Benet de Bages. Amb els autocars que va posar l’AMPA a disposició de tothom o amb vehicles particulars, les famílies s’hi van desplaçar de bon matí. Un cop allí, i guiats pel personal de Món Sant Benet, infants i adults van participar en els tallers de "Còdols", "Fruita" i "El sentit dels sentits". Altres van aprofitar per fer rutes de senderisme pels voltants. Tots junts van compartir el dinar abans de fer el viatge de tornada i posar punt final a l’activitat, organitzada per la comissió de relacions socials.

grup_mont_sant_benet