Festa de final de curs

L’Escola dels Encants tanca el segon curs amb una festa dinàmica i participativa

21 | 06 | 2011

festa_escola201_0000

festa_escola201_0003

festa_escola201_0001

Per segon any consecutiu, les famílies i l’equip docent de l’Escola dels Encants van tancar el curs amb una festa oberta al barri que es va celebrar al pati del centre el dissabte 18 de juny. Per a les famílies que ja formen part del projecte va ser un excel·lent espai de trobada i de relació, i per a les que havien acabat de matricular els seus infants va ser una entrada lúdica i traquil·la. Els més petits i petites, i també els adults, van gaudir amb el taller de maquillatge i el de globoflèxia, amb les actuacions dels Gegants de la Sagrada Família i els Castellers de l’Hospitalet, i amb el concert del músic Oriols Canals Boix. Al final de la festa, organitzada excel·lentment per la comissió de Festes, tots els assistents van degustar els plats que havien cuinat les famílies. L’AMPA va agrair el treball de tot l’equip pedagògic i va regalar a les mestres un taronger amb la idea que esdevingui un element més del pati-jardí de l’escola.