Èxit del segon Mercat d’Intercanvi

El segon Mercat d’Intercanvi de l’Escola dels Encants ha aplegat 40 paradetes

22 | 12 | 2011

El segon Mercat d’Intercanvi de l’Escola dels Encants va ser un èxit. Quaranta famílies van muntar el 21 de desembre la seva paradeta per intercanviar tot tipus d’articles... des de roba a joguines, passant per llibres. Els infants van descobrir que les joguines que ja no feien servir podien fer contens els seus amics o amigues. I va ser meravellós veure com els nens i nenes donaven molta més importància al valor sentimental que a l’econòmic, la qual cosa va propiciar intercanvis tan inversemblants com fantàstics.

En finalitzar l’activitat, organitzada per la comissió de Relacions Socials, molts dels infants van donar les joguines que no havien pogut intercanviar, o fins i tot aquelles que havien obtingut, a l’Associació Azinnia, que es dedica al reforç escolar i a acompanyar els nens i nenes que estan ingressats a l’Hospital de Bellvitge i a l’Hospital del Mar.