Festa de Nadal

Poemes, cançons i teatre a la Festa de Nadal

23 | 12 | 2011

teatre1

Més de 400 persones van assistir el 16 de desembre a la Festa d’Hivern de l’Escola dels Encants. Aquest cop, es va fer excepcionalment a l’auditori de l’Escola Ramon Llull, que ens va cedir l’espai amablement perquè poguèssim disposar d’un lloc a cobert suficientment gran per poder acollir tots els infants, les seves mestres i les seves famílies. Tots els grups de P3, P4 i P5 van recitar els poemes que havien preparat a l’aula amb la seva mestra. Van gaudir també de l’acompanyament del grup de pares i mares músics, que prèviament havien assajat amb ells i elles a l’escola i que van embolcallar les veus dels infants amb les seves notes. Els de P4 i P5 van oferir una interpretació espectacular i molt aplaudida del tema "El món seria". I els pares i mares de la comissió de Festes, organitzadora de l’acte, ens van tornar a delectar amb la seva representació teatral... aquesta vegada al voltant del tió. Per acabar, vam compartir un fantàstic berenar.