Bicitrobades

Se’n faran els tercers diumenges de cada mes

07 | 12 | 2011

Mitja dotzena de famílies de l’Escola dels Encants van participar el passat diumenge 20 de novembre en la primera bicitrobada del curs. Els participants van sortir de l’escola i van baixar per tot el carril bici de la Diagonal fins al Parc del Fòrum, on van fer una parada d’esbarjo per reposar forces i passar-s’ho d’allò més bé en un tobogan d’espiral i en un gronxador gegant. Després van continuar pel front marítim fins a la Rambla del Poblenou i van pujar fins la Diagonal. La participació dels infants va ser molt activa, tant en la modalitat de bici pròpia (amb pedals i sense) com en la modalitat de cadireta. Un cop trencat el gel, les comissions de Medi Ambient i de Relacions Socials, organitzadores de l’activitat, han decidit fer bicitrobades de forma periòdica. A partir del 15 de gener, se’n faran els tercers diumenges de cada mes.

foto_bicitrobada_2