Demanda de places de 2n cicle a l’alça

Creix un 25% el nombre d’alumnes del segon cicle d’infantil en només sis anys

05 | 10 | 2011

El nombre de nens i nens que cursen el segon cicle d’educació infantil (P3, P4 i P5) s’ha incrementat gairebé un 25% en els últims sis anys a Catalunya. Segons el darrer estudi publicat pel Gabinet d’Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP), amb dades facilitades pel departament d’Ensenyament, s’ha passat de 205.978 alumnes el curs 2005-06 a 253.210 infants matriculats aquest any. D’aquests, el grup més nombròs és el de P3. Això vol dir que l’administració haurà de tenir en compte aquestes dades per fer ja una bona planificació de recursos personals i infrastructurals per assumir aquesta creixent demanda. Del total d’infants que cursen el segon cicle d’educació infantil, un 67,2 per cent van a una escola pública. Podeu consultar les dades d’aquest estudi (referents a tots els nivells del sistema educactiu) en aquest enllaç que us facilitem.