87,14% de les famílies, a l’AMPA

Gairebé nou de cada deu famílies de l’escola són sòcies de l’AMPA

10 | 11 | 2011

Socis Ampa

Un total de 122 famílies de l’escola, el que representa un 87,14 per cent del total, s’han donat d’alta aquest curs com a socis de l’AMPA de l’Escola dels Encants. Aquesta dada es va fer pública en l’assemblea de l’associació celebrada el proppassat 25 d’octubre a les instal·lacions de l’escola. En el mateix acte, es va explicar que un 68 per cent d’aquest socis i un 59 per cent de les famílies del centre són membres d’aguna de les deu comissions de l’AMPA. En la mateixa assemblea, els membres de la junta van explicar que el nou regidor d’Educació i del Districte de l’Eixample, Gerard Ardanuy, ha informat a la directora de l’escola i al president de l’AMPA sobre la possibilitat que sigui l’ajuntament, i no la Generalitat, que tiri endavant tot el procès que ha de desencadenar la construcció de l’edifici definitiu. També es va donar informació sobre l’afectació de les retallades en el dia a dia de l’escola. Entre d’altre coses, han comportat la reducció d’un 15 per cent en dos anys del pressupost per al centre, problemes per substituir les baixes i l’eliminació de les subvencions per a l’acollida matinal i les extraescolars. Els associats van aprovar el balanç del curs 2010-11, la proposta d’activitats de les deu comissions i el pressupost per a l’exercici 2011-12. De la mateixa manera, l’assemblea va donar el seu vist-i-plau a la modificació del Reglament de Règim Intern per -entre altres coses- regular la figura dels delegats/des. Els socis també van aprovar l’adhesió al manifest de la plataforma Som Escola a favor de l’actual model d’immersió lingüística.