Al febrer també es menja

La campanya ha estat un èxit

28 | 01 | 2013

Les famílies i treballadors i treballadores de l’Escola dels Encants han participat activament en la campanya de recollida d’aliments impulsada pel Pla Comunitari de la Sagrada Família amb el títol "Al febrer també es menja". Durant una setmana, l’escola ha estat un dels punts de recollida habilitats al barri per ajudar les famílies que passen per moments difícils. La campanya ha servit per recollir més de dues tones de menjar, que es farà arribar a les persones que en necessiten a travès de Centres d’Atenció Primària, Serveis Socials, entitats del barri i parròquies. La generositat i solidaritat de la comunitat educativa ha contribuit a l’èxit de la campanya, que no resol els problemes de la nostra societat, però segur que posa un granet de sorra per demostrar que la prioritat ha de ser l’atenció a les persones, i no uns plans d’austeritat que condemnen una part de la ciutadania a patir situacions injustes.