Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: [ROOT]/images/E_20130107-jornadaManetes

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/E_20130107-jornadaManetes

El jardí

Treball cooperatiu per seguir transformant el jadí

11 | 01 | 2013

En un ambient participatiu i molt agradable, famílies i mestres van compartir el passat dissabte 22 de desembre una matinal durant la qual es van fer diferents actuacions per continuar transformant el pati en un jardí i per millorar els espais interiors de l’escola. A dins, s’han muntat prestatgeries, una pissarra i una làmpada. Però la transformació més gran s’ha produït a l’exterior. S’ha habilitat un aparcament per a bicicletes, patinets i cotxets, s’ha instal·lat un nou joc de fusta, s’ha tunejat l’espai cobert per a la conserge, s’ha traslladat la pissarra i la campana, s’han fet noves estructures amb palets, s’han arranjat i s’han penjat les pales del sorral, s’han tractat les lletres amb el nom de l’escola que es penjaran a la façana... En definitiva, un munt de feina en una jornada que va superar les expectatives generades i que permet afirmar que som una escola amb empenta, energia i ganes de créixer.

{gallery}E_20130107-jornadaManetes{/gallery}